JDK Global is uitgegroeid tot een echt familiebedrijf. Jo de Kock startte in 2007. “Ik ben in 2007 voor mezelf begonnen. Annemieke – mijn dochter – is in 2017 voor JDK Global gaan werken en later is ook mijn zoon Dirk-Jan bij het team gekomen.” Jo is verantwoordelijk voor de commerciële kant en helpt zoon Dirk-Jan soms met klussen. “Wij helpen klanten door heel Nederland met automatische smeersystemen en overdruksystemen. Alles dat gesmeerd moet worden, kunnen wij managen.”
JDK GLOBAL
Het voordeel van onze automatische smeersystemem is dat de machines niet meer stil komen te staan.
Zo zorgen wij er ook voor dat de smering door de hele machine heen gaat. Als een machine wordt gesmeerd terwijl deze stil staat, dan zie je dat niet alle delen van de machine worden bereikt. Wij zorgen met onze producten en diensten dus voor een langere levensduur van machines, een mooie kostenbesparing en natuurlijk bedrijfszekerheid voor onze klant.” Annemieke is verantwoordelijk voor alles op het gebied van planning en administratie. “Ik ben altijd op kantoor aan het werk, terwijl mijn vader en broer juist vaak onderweg zijn.” vertelt Annemieke. “Wij vullen elkaar heel goed aan en zorgen dat iedereen kan doen waar hij goed in is.”
ICT – EN TELECOMPARTNER
Als het gaat om ICT en telecom vertrouwt Annemieke op de kennis en ervaring van TéGéTèl | HBA.
“Wij zijn vorig jaar naar dit pand verhuisd. Natuurlijk moesten we hier een internetverbinding hebben, maar dat bleek nog niet zo gemakkelijk te gaan. Stefan liet ons weten dat hier wel glasvezel is aangelegd, maar dat deze verbinding nog niet is vrijgegeven.” Het was voor JDK Global echter geen optie om voor een duur internetabonnement via de glasvezel te gaan. “Het was voor ons lastig om hier een goede oplossing voor te vinden, maar TéGéTèl | HBA kwam met het idee om gebruik te maken van een 4G internetverbinding.”
4G INTERNETVERBINDING
Een 4G internetverbinding wordt normaal gesproken gebruikt als back-up voor de vaste internetverbinding. “Wij hadden zelf nooit aan deze oplossing gedacht.” vertelt Annemieke. “En dat is dan ook precies waarom je kiest voor een ICT- en telecompartner. Je zoekt toch iemand die advies kan geven en meedenkt in dit soort situaties.”
PERSOONLIJK CONTACT
Op de vraag wat JDK Global belangrijk vindt in een ICT- en telecompartner is het antwoord eenduidig:.“Wij vinden het heel erg belangrijk dat we direct contact kunnen opnemen als we vragen hebben.” vertelt Annemieke. “Of gewoon even binnen kunnen lopen.” vult vader Jo aan. “Wij zitten op Schelluinen, dus we zijn binnen 10 minuten op het kantoor van TéGéTèl | HBA in Gorinchem.”