SYMPATHIEK
MERKONAFHANKELIJK
OBJECTIEF
HISTORIE
TéGéTèl is ontstaan vanuit twee bedrijven. HBA Telecom startte in 1986 in Hendrik-Ido-Ambacht en TéGéTèl in 1996 in Gorinchem. Beide bedrijven zetten in de jaren 90 hun eerste stappen op het gebied van de Telecom. Dit was de periode rond de liberalisering van de telecommarkt, waarin de eerste concurrenten van KPN de Nederlandse markt mochten betreden. Zowel HBA als TéGéTèl groeiden al snel uit tot regionale begrippen op het gebied van zakelijke telefonie.
IT- EN TELECOM RAAKTEN ONLOSMAKELIJK MET ELKAAR VERBONDEN
Door de opkomst van onder andere VoIP-telefonie en de vele Cloud-oplossingen raakten Telecom en IT onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het was dan ook een logisch gevolg dat TéGéTèl zich, naast Telecom, ook op ICT-gebied ontwikkelde. Eerst gebeurde dit door gebruik te maken van externe partners, maar al snel trad er een eigen team met ervaren ICT-specialisten in dienst. Zo ontstond één loket voor alle IT-, Security- en Telecomdiensten.
KRACHTENBUNDELING
In 2015 nam de directie van TéGéTèl branchegenoot HBA Telecom over. Deze overname zorgde voor een nog breder dienstenaanbod en een bundeling van specialistische vakkennis. Klanten van, zowel TéGéTèl als HBA, profiteren daar nog dagelijks van. Met de verhuizing naar het nieuwe bedrijfspand aan de Stephensonweg 7 in Gorinchem, kreeg het team van TéGéTèl alle ruimte om nog efficiënter te werken en verder te groeien.
ICT: HET KLOPPEND HART VAN DE ORGANISATIE
In het ruime pand neemt de help- en supportdesk een belangrijke positie in. Hier zorgt een team van specialisten ervoor dat je probleemloos en veilig kunt blijven werken. Zo biedt TéGéTèl niet alleen offline hulp op locatie, maar ook (24/7) online.