Op deze manieren draagt VaMo bij aan je bedrijfsimago
Mobiel werken wordt in steeds meer organisaties gemeengoed. Een voorwaarde voor succesvol mobiel werken is dat medewerkers optimaal bereikbaar zijn. VaMo, ofwel de integratie van vaste en mobiele telefonie, biedt daar antwoord op. En dat niet alleen; VaMo kan ook een waardevolle bijdrage leveren aan het bedrijfsimago.
Eén nummer voor vast en mobiel
VaMo maakt je mobiele telefoon onderdeel van je telefoniecentrale in de cloud. Daardoor ben je bereikbaar op een vast nummer, voor zowel vast als mobiel. Handig, want op die manier vergroot je in één keer je bereikbaarheid. Bovendien profiteer je van de professionele uitstraling van een vast nummer, waarmee je ook via je mobiele telefoon kunt uitbellen. De sterkere bereikbaarheid en professionele uitstraling dragen sterk bij aan je bedrijfsimago.
Geen onnodige contactmomenten
Met VaMo wordt het aantal onnodige contactmomenten sterk verminderd. Het is natuurlijk wel zo goed voor je klantcontact als bellende klanten direct iemand te spreken krijgen. VaMo maakt het mogelijk. Je kunt namelijk instellen dat klanten worden doorgeschakeld naar een andere lijn als je zelf even de telefoon niet kunt opnemen. Je klanten komen daardoor minder snel uit bij je voicemail. Ook op die manier verbeter je de bereikbaarheid van de organisatie. Dat leidt tot een beter klantcontact én versterkt je bedrijfsimago.
Altijd bereikbaar bij storingen
Met VaMo ben je niet afhankelijk van een netwerk. Dat biedt uitkomst in diverse situaties, bijvoorbeeld bij een verhuizing. Je blijft daardoor altijd bereikbaar voor klanten en collega’s. Ook in deze situaties levert VaMo een waardevolle bijdrage aan je bedrijfsimago.