ProefschriftMaken

Ben Riezouw heeft de nodige ervaring opgedaan in de grafische industrie en zag in 2017 een mooie kans voor ProefschriftMaken – een dienst die promovendi helpt om hun proefschrift vorm te geven en te laten drukken. “Het is het einde van een vaak lange periode als student, de spreekwoordelijke kroon op het werk.”

PROEFSCHRIFTMAKEN

“Wij nemen met ProefschriftMaken het ontwerpen en laten drukken van het proefschrift uit handen. Wij hebben intern en extern mogelijkheden voor opmaak, design en productie. Zodat we voor elke wens een passend aanbod hebben en voor iedereen een mooi proefschrift kunnen maken.” Communicatie is voor het team van ProefschriftMaken belangrijk. “Het is voor de promoverende student een ontzettend belangrijk moment. Het is een moment waar ze keihard voor hebben gewerkt. Juist door deze extra spanning is het voor ons belangrijk om goed bereikbaar te zijn.”

PERSOONLIJK CONTACT

Promoverende studenten beschikken over de nodige kennis in hun vakgebied, maar weten vaak weinig over het proces dat zich achter de schermen van ProefschriftMaken afspeelt. “Ik heb voordat ik begon met ProefschriftMaken ervaring opgedaan in de grafische industrie en alle belangrijke ontwikkelingen meegemaakt. Ik kan echt enthousiast worden van alle ontwikkelingen en mogelijkheden op het gebied van drukwerk, verschillende soorten afwerkingen etc.”
“Wij proberen onze klanten in het hele proces zo goed mogelijk te ondersteunen en informeren: dat doen we o.a. met behulp van voorbeelden en video’s op onze website, maar het persoonlijke contact met de klant blijft ontzettend belangrijk.”

SLIMME TELECOMOPLOSSINGEN

Als ondernemer vertrouwt Ben op de slimme telecomoplossingen van TéGéTèl | HBA “Ik heb voor TéGéTèl | HBA gekozen en ben nog altijd ontzettend blij met die keuze. Het is voor ons belangrijk dat we flexibel zijn en dat TéGéTèl | HBA altijd met ons meedenkt.” legt Ben uit. “Wij hebben een telefooncentrale in de cloud die is ingericht door TéGéTèl | HBA en maken op drukke momenten gebruik van een zogenaamde call deflector: als het aan de telefoon erg druk is, kunnen onze klanten ervoor kiezen om een voicemail in te spreken of het gesprek via WhatsApp voort te zetten.” Het voordeel van een call deflector is dat de klant niet onnodig in de wacht gezet wordt en toch geholpen wordt met zijn/haar vraag.

INNOVATIE

“Het is mooi om te zien welke slimme oplossingen tegenwoordig allemaal beschikbaar zijn. Ook in onze branche zien we de nodige innovatie op het gebied van digitaal drukken en digitale afwerkingen. Het is mooi dat we ons kunnen concentreren op ons vak en dat we de beschikking hebben over de kennis en ervaring van TéGéTèl | HBA.”