HomeSelect Spanje
Frans Mulder, zakenman en eigenaar van HomeSelect Spanje handelt in onroerend goed. Een aantal jaar geleden verkocht hij zijn bedrijf en besloot hij om met pensioen te gaan. Het begon...
Maak kennis met Shomi: jouw persoonlijke assistent binnen Enreach Contact die zorgt dat je slimmer, sneller en efficiënter kunt werken. Shomi helpt met het afhandelen van gesprekken, het maken van notulen van online én offline vergaderingen en het opstellen van gespreksverslagen. Zo kun jij je concentreren op wat écht belangrijk is.
Maak kennis met Shomi, jouw persoonlijke assistent binnen de Enreach Contact. Shomi tilt je communicatie naar een hoger niveau: slimmer, overzichtelijker en efficiënter. Geen gemiste oproepen meer, geen losse eindjes—alle aandacht gaat naar wat écht telt.
✅ Slimme gespreksscreening en oproepfiltering
✅ Automatische transcripties en actiepunten
✅ Voicemail omzetten in leesbare tekst
✅ Volledige integratie met Enreach Contact en Microsoft Teams
✅ Meer focus, minder afleiding
Laat Shomi onbekende nummers blokkeren zodat alleen belangrijke oproepen worden doorgeschakeld. Shomi beantwoordt oproepen en vraagt de beller om aan te geven waarom ze bellen, zodat jij prioriteiten aan kunt brengen en jouw tijd efficiënt kunt besteden.
Shomi vat gesprekken samen, maakt een trancriptie en zet deze om in gespreksverslagen en handige overzichten met actiepunten. Zo kun jij je écht concentreren op het gesprek en de rest aan Shomi overlaten. Alle gespreksverslagen kun je op een later moment nog eens rustig teruglezen, zelfs weken na het gesprek.
Ook in offline vergaderingen is Shomi dé slimme persoonlijke
assistent die jij nodig hebt. Shomi kan offline vergaderingen opnemen en uitwerken in transcripties, notulen en overzichten met actiepunten.
Shomi zet voicemailberichten om in tekst, zodat je de
ingesproken boodschappen kunt lezen en beantwoorden wanneer het jou uitkomt.
Shomi beschikt over diverse slimme functies die jouw communicatie naar een hoger niveau tillen.
✅ Meer productiviteit – Minder afleiding en prioriteit voor belangrijke oproepen.
✅ Altijd overzicht – Automatische transcripties en samenvattingen van gesprekken.
✅ Focus op kerntaken – Blokkeren van ongewenste oproepen en filteren van spam.
✅ Direct inzicht – Heldere samenvattingen en actiepunten na elk gesprek.
✅ Efficiënt werken – Gestructureerde afhandeling van klantgesprekken en interne meetings.
Heb je vragen over Shomi? Hieronder vind je de meest gestelde vragen en antwoorden. Zo ontdek je snel wat Shomi voor jou en je organisatie kan betekenen en hoe je efficiënter werkt met slimme communicatie-oplossingen.