“NOOIT MEER ONVERWACHTE KOSTEN.”
Achter de voorgevel van Arkelwonen & Arkelsol, aan het Raadhuisplein 2 in Arkel, gaat een wereld van oneindige mogelijkheden schuil. Hier treft u bijna alles op het gebied van interieurinrichting voor particulieren en bedrijven. Van meubels tot verlichting en van raamdecoratie tot prachtige vloeren, alles sfeervol samengebracht onder één dak. Met kernwaarden als kwaliteit, persoonlijke aandacht en service heeft de interieurspecialist zich in de afgelopen 46 jaar een regionale bekendheid verworven.
Arnold de Pijper (eigenaar): “Op mijn 16e zette ik mijn eerste stappen in deze winkel die toen nog van mijn vader was. De passie voor het vak heb ik dus van geen vreemde. In 2000 heb ik samen met Jannie het stokje overgenomen. Samen zijn we dagelijks bezig om klanten blij te maken met hun persoonlijk interieur. Uiteraard doen we dat met de hulp van 5 zeer gemotiveerde medewerkers die het vak verstaan”
Jannie de Pijper (eigenaar): “Wij doen ons werk ontzettend graag! Het is heerlijk om een interieur te personaliseren naar de mensen die er wonen of werken. Daarbij maken we gebruik van kwalitatieve materialen waar wij zelf 100% achter staan. Dat kwaliteit en iets unieks niet altijd een hoge prijs hoeft te hebben bewijst de private collectie ZoNi. Niet duur maar duurzaam, met betaalbare maatwerkmeubels maar bijvoorbeeld ook wandbekleding. Zo kunnen we praktisch iedereen helpen. Of het nu gaat om een verbouwingsplan, een aanvulling of een geheel nieuw interieur. Door middel van het maken interieur-, verlichting-, kleuren- & materialenplan en een schets op schaal, creëert ons team van stylistes uw droominterieur.
Mocht een klant echt iets vragen wat buiten ons specialisme ligt dan verwijzen we door naar zorgvuldig geselecteerde business partners. Bij de samenwerking met partners en leveranciers vinden wij het belangrijk dat er een wederzijds vertrouwen is. Op die basis werken wij ook al jaren met TéGéTèl | HBA voor onze telefonie-en ICT-diensten. TéGéTèl | HBA regelt alles: ICT beheer en beveiliging, telefooncentrale, mobiele abonnementen en smartphones. Daarbij hebben wij een serviceabonnement waardoor we altijd kunnen bellen en nooit door onverwachte kosten worden verrast. Als ondernemer zit je daar niet op te wachten, je wilt immers altijd zorgeloos kunnen werken. Is er toch een keer een probleem, dan lossen ze het snel op. Een mooi voorbeeld is het instellen van het antwoordapparaat. Toen wij vorig jaar al onderweg richting onze vakantiebestemming reden bedacht ik mij dat we vergeten waren om het antwoordapparaat in te stellen. Een telefoontje naar de helpdesk van TéGéTèl | HBA was voldoende, het antwoordapparaat werd op afstand ingesproken en geactiveerd!”