TéGéTèl introduceert met trots de nieuwe directie: Stefan Zijlstra en Simon Scholten. Stefan, die al sinds 2014 als IT-directeur de touwtjes in handen heeft, werkt sinds 1 maart samen met Simon, de nieuwe commercieel directeur. Martin Meijers, die sinds 1998 de rol van algemeen directeur vervulde, draagt vol vertrouwen het stokje over aan deze dynamische nieuwe generatie.
Een ijzersterk duo
Stefan en Simon vormen samen een ijzersterk duo, dat klaar is om TéGéTèl naar nieuwe hoogten te brengen. Ze kennen elkaar al jaren en hebben intussen een sterke band opgebouwd. “We hebben dezelfde visie, ambitie en drive,” benadrukt Stefan. “Samen met ons geweldige team willen we TéGéTèl verder laten groeien.” Simon vult aan: "Ik werk hier nu drie maanden, maar het voelt alsof ik er al jaren ben. Stefan en ik hebben dezelfde doelen en we zijn vastberaden om van TéGéTèl een nog groter succes te maken. We hebben een loyaal team waar we trots op zijn en we hebben mooie plannen voor de toekomst. ”
“We hebben een loyaal team waar we trots op zijn en we hebben mooie plannen voor de toekomst.”Simon Scholten, commercieel directeur TéGéTèl |
Van twee pioniers naar één powerhouse
TéGéTèl is ontstaan uit de krachtenbundeling van twee bedrijven. HBA Telecom begon in 1986 in Hendrik-Ido-Ambacht, terwijl TéGéTèl in 1996 in Gorinchem zijn deuren opende. Een spannende tijd, waarin de telecommarkt werd vrijgegeven en KPN voor het eerst concurrentie kreeg. Al snel groeiden zowel HBA als TéGéTèl uit tot regionale zwaargewichten op het gebied van zakelijke telefonie. In 2015 nam TéGéTèl HBA Telecom over, en beide bedrijven gingen verder onder de naam TéGéTèl | HBA. “We waren oorspronkelijk twee bedrijven, maar zijn nu één team,” legt Stefan uit. “Daarom hebben we nu besloten om verder te gaan onder de naam TéGéTèl en ons te profileren als ICT-specialist.”
De samensmelting van telecom en ICT
Een logische keuze, want met de opkomst van VoIP-telefonie en talloze Cloud-oplossingen zijn telecom en ICT steeds meer in elkaar verweven geraakt. Voor TéGéTèl was het een logische stap om zich naast telecom ook op ICT te richten. Stefan: “In het begin werkten we samen met externe partners, maar al snel bouwden we ons eigen team van ervaren ICT-specialisten op. Zo kunnen we nu één loket bieden voor al jouw IT-, security- en telecomdiensten.”
ICT: Het kloppend hart van TéGéTèl
Het kantoor van TéGéTèl in Gorinchem is het kloppend hart van het bedrijf. De help- en supportdesk speelt een cruciale rol en zorgt ervoor dat klanten probleemloos en veilig kunnen blijven werken. Een team van specialisten staat dag en nacht klaar om zowel offline hulp op locatie als 24/7 online ondersteuning te bieden. Deze uitgebreide service garandeert dat klanten altijd kunnen rekenen op de beste ondersteuning.
Focus op de toekomst
Gewapend met een nieuwe naam én een nieuw logo kijkt TéGéTèl vol vertrouwen naar de toekomst als managed service provider (MSP). Simon legt uit: “De markt wil steeds meer MSP’s die klanten écht ontzorgen met complete ICT-oplossingen en expertise.” TéGéTèl heeft daarom nieuwe producten en diensten ontwikkeld die hier perfect bij passen. Stefan vult aan: “We zijn van telecomspecialist uitgegroeid tot een volledige ICT-specialist. Dit is een logische volgende stap voor ons.”
TéGéTèl is trots om deel te nemen aan het exclusieve KPN Transformatieprogramma, dat KPN Excellence Partners ondersteunt om top-MSP’s te worden. Stefan zegt: “Dit programma biedt ons geweldige kansen om onze diensten te verbeteren en onze klanten nog beter te bedienen.”
Dankzij het transitieprogramma kan het hele team actief meedenken over de toekomst van TéGéTèl. Stefan benadrukt: “We zijn trots op ons team en op de weg die we hebben afgelegd. Ons team is cruciaal voor ons succes, dus we zorgen voor een goede sfeer en besteden veel aandacht aan ons personeel.”
“We zijn van telecomspecialist uitgegroeid tot ICT-specialist. Dit is een logische volgende stap voor ons.”Stefan Zijlstra, Technisch-directeur TéGéTèl |
De toekomst begint nu
Met Stefan en Simon aan het roer en een hecht team achter zich, staat TéGéTèl klaar voor een veelbelovende toekomst. Wil jij meer weten over de plannen en producten van TéGéTèl (en wat TéGéTèl voor jouw bedrijf kan betekenen)? Neem contact op via 085 – 04 79 777 voor een kop koffie of een stuur een bericht via LinkedIn.
Stefan en Simon plannen graag een afspraak met je in!